Cu acneea la banchet… (SuperBlog 2017)

gerovital-stopacnee

Atunci când mă gândesc la adolescență, îmi amintesc de colegi, de majorate, de liceu, de temele cu nemiluita, de cărțile pe care aveam timp să le citesc, de secretele primelor iubiri dar și de dramele celor mai nesuferite coșuri.

Da, nu am fost în procentul celor 10% de adolescenți fericiți care au trecut prin această perioadă fără griji și fără stress (adică fără coșuri). Deși nu am avut o formă foarte gravă de acnee, tot nu am scăpat de vizita nedorită a acestor monstruleți de toate formele și mărimile. Iar ca bonus- să nu se simtă prea singuri, bieții de ei, și-au chemat în vizită la o șuetă și rudele mai sărăcuțe- punctele negre. Și bineînțeles că aceștia din urmă au profitat la maximum de invitație  și nu se mai dădeau plecați de pe fața mea cu niciun ceai, loțiune sau medicament -minune de la magazin sau farmacie.

Nici acum nu pot spune că am rupt legătura complet – chiar dacă am încercat să îi alung definitiv, tot mă mai trezesc cu  câte unul  fix când mi-e lumea mai dragă -adică atunci când am de participat la un eveniment important iar stress-ul și agitația sunt la cote maxime.

Dar să revenim la adolescență. Pe atunci eram o persoană destul de timidă ( nu că acum aș fi din cale-afară de exuberantă) iar relațiile cu alți tineri de vârsta mea se leagau destul de greu.  Încet-încet însă, au venit și prietenii, revelioanele și majoratele. Liceul era pe sfârșite  și urma ultimul și cel mai mare eveniment- banchetul de la finalul clasei a-XII-a. Tocmai apăruse moda banchetelor la mare (pe malul bulgăresc), așa că vă dați seama că nu puteam rata așa ceva. Mai ales că era și prima mea ieșire din țară! Alergături, cumpărături, însă la final, aveam o rochie minunată. Și iată-mă ajunsă în seara mărețului eveniment, cu rochia mea fabuloasă, cu sandale de 10 cm (nici la nuntă, nu am mai purtat asemenea tocuri). Mă îmbrac, o prietenă îmi aranjează cât de cât părul. Din păcate, colega care trebuia să mă ajute cu machiatul, era deja foarte ocupată cu alte „cliente” care ajunseseră mai din timp în camera ei.  Așa că nu am avut altceva de făcut decât să mă resemnez și să iau problema în propriile mâini. În fond, nici nu voiam ceva prea sofisticat–un pic de fard pe pleoape, puțin rimel și un gloss pe buze. Bun- zis și făcut. Aprind toate sursele de iluminat din cameră, mă așez în fața oglinzii și mă pregătesc să încep. Nu ajung cu fardul la prima pleoapă când, privirea îmi rămâne încremenită pe ceva mare și urât care ieșise de nicăieri pe fruntea mea.  Fir-ar să fie!  Eram complet debusolată. Monstrul era prea mic să îl storc (cum aveam obiceiul pe atunci) și prea mare ca să nu sară în ochi oricui m-ar fi privit. Ce să fac, ce să fac?  În 10 minute trebuia să coborâm la masa festivă. La sugestia colegei de cameră, l-am acoperit cu un strat gros de fond de ten. Însă cum praful de ascuns monștri nu era al meu, s-a întâmplat să fie cu vreo 2 nuanțe mai închis față de pielea mea. Cu chiu, cu vai, am plecat la banchet, dar numai de petrecut nu îmi ardea mie. Inutil să mai spun că întreaga seara am avut impresia că toată lumea se holbează la mine și la monstrul care îmi trona pe frunte (așa că peste jumătate din noapte am stat la baie).

A fost o seară în care aș fi dat orice să am la îndemână niște produse eficiente împotriva coșurilor, așa cum cum sunt  cele din gama Gerovital  Stop Acnee.

Create de specialiști în domeniu, produsele de la Farmesc,  marcă de încredere și cu tradiție, au în vedere un tratament complex pentru a te scăpa de cea mai nesuferită și vizibilă problemă a adolescenței. Astfel, prima dată, tenul se curăță cu ajutorul unui Gel spumant purifiant, apoi se tratează cu Crema gel Sebum Control iar la final se camuflează cu Crema CC matifiantă.

Această prezentare necesită JavaScript.

În cazul meu, aș fi apelat cu siguranță și la benzile de curățare pentru punctele negre, pentru a scăpa definitiv și de acești musafiri nepoftiți de pe tenul meu.

456-benzi-curatare-puncte-negre-2

Abia după aceea aș fi putut fi și eu gata de selfie alături de ceilalți colegi. Și clar, nu aș mai fi avut nevoie  de un pahar de vin  să îmi fac curaj să dansez 2 melodii (evident, în cel mai întunecat colț al sălii).

Concluzia e una singură: Nu aștepta un eveniment să te mobilizezi! Acneea nu iartă! Așa că nu o cruța nici tu!

Acest articol a fost scris în cadrul celei de-a patra probă a competiției SuperBlog 2017, inspirat de Farmec.

Lasă un răspuns

