Simte muzica alături de Edifier! (SuperBlog 2017)

W855BT-Bluetooth

Deși născută, în anii ’90, am avut șansa să cresc pe melodiile epocii de aur ale anilor ’80 și începuturile anilor ’90.  Muzica…de ori câte ori mă gândesc la ce a însemnat pentru mine, îmi dau seama că nu pot concepe viața în afara ei. În cele mai adânci tristeți ca și în cele mai mari momente de fericire, ea a fost acolo. Muzica, piesele celebre sau dimpotrivă, cvasinecunoscute, ritmate sau lente, vesele sau triste mereu mi-au fost tovarăș de drum, mi-au alinat sufletul rănit, mi-au dat energie și motive să merg mai departe.

Personal, mi-ar fi imposibil să aleg un gen sau un artist preferat. Eu cred că muzica se ascultă în funcțe de dispoziția sufletească, așa că de-a lungul timpului, am ascultat și ascult piese dintre cele mai diverse. De la Shania Twain la Romica Puceanu, de la Maria Tănase la Lara Fabian, de la Queen la Mădălina Manole, de la Scorpions la Giorgio Dalaras, de la Natalia Șerbănescu la Indila sau de la muzică africană la  arii din opere celebre.

Poate mai corect ar fi să spun că muzica (adevărata muzică, nu zgomotul trendy din zilele noastre) nu se ascultă, ci se simte.

Stau și mă gândesc cum aș fi trăit adolescența fără hiturile în spaniolă ale celor de la RBD sau cum ar fi arătat majoratul meu fără muzică dată la maxim în boxele de aproape un metru.

Însă de departe cel mai important moment muzical din viața mea are legătură și cu cel mai fericit eveniment. Pentru că ce ar fi o nuntă fără valsul mirilor, nu-i așa? Vocea caldă a lui Francois Feldaman cântând „Les valses de Vienne”  a răsunat în tot restaurantul și pot spune cu mâna pe inimă că a fost cel mai magic moment din cadrul acestui eveniment atât de drag.

Pur și simplu, am plutit pe ritmul muzicii și preț de câteva minute, m-am simțit undeva deasupra tuturor, o adevărată regină a balului. Pe nesimțite am lăsat grijile deoparte, m-am conectat cu fiecare acord al piesei și am trăit momentul la  intensitate maximă. A fost ceva de vis, aproape prea frumos ca să fie adevărat. Iar muzica a însemnat totul.

Nu știu dacă v-ați dat seama, din cele scrise până acum, dar la nunta noastră, de partea muzicală a petrecerii s-a ocupat un DJ.

H850-Music

Nu știu exact să vă spun ce  aparatură avea, însă  pun pariu că s-ar fi bucurat să schimbe boxele vechi (care au mers decent, dar zicea că le are deja de câțiva ani) cu cele mai noi boxe de la Edifier. Această firmă, deși după denumire ai zice că e nouă, are o experiență de peste 20 de ani în spate de creat produse  de o   calitate  și eleganță incredibile, cu un design excepțional.

R2730DB-front

Cu  multă răbdare și pasiune s-au pus în slujba sunetului și au creat produse extrordinare.

Nu vorbesc degebeaba la superlativ despre ei, sunt chiar demni de toată admirația- de exemplu, la nivel social firma Edifier oferă burse studenților din Beijing  și a donat peste 2 milioane de 2dolari  în vederea  efectuării unor transplanturi cohleare pentru copii cu deficiențe de auz.

Boxele Edifier alături de alte produse din categoriile computere, gaming, telefoane pot fi achiziționate  online de pe magazinultau.ro.

Muzica poate trezi cele mai profunde sentimente. De aceea, merită să fie ascultată la cele mai faine boxe!

 

Acest articol a fost scris în cadrul celei de-a cincea probă a competiției SuperBlog 2017, inspirat de Edifier.

Lasă un răspuns

